BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Buurkracht Alandsbeek - ECPv5.14.2.1//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Buurkracht Alandsbeek
X-ORIGINAL-URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
X-WR-CALDESC:Evenementen voor Buurkracht Alandsbeek
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-Robots-Tag:noindex
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Amsterdam
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20200329T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20201025T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T100000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T120000
DTSTAMP:20260628T134203
CREATED:20200213T001835Z
LAST-MODIFIED:20200213T001835Z
UID:6452-1584007200-1584014400@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Meet & Greet
DESCRIPTION:Even een pauze nodig? Misschien zit je thuis te werken of heb je net de boodschappen binnen. Kom gezellig langs voor een kop koffie of thee.\nLaat je verrassen door andere buren die net als jij even binnenlopen!\nKokmeeuw 2 | 10.00 – 12.00 uur \nVandaag praten we ook na over de film ‘De beentjes van Sint Hildegard‘ waar een groepje mensen afgelopen dinsdag naartoe is geweest. Maar iedereen is sowieso welkom.
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/meet-greet-11-2/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T100000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T120000
DTSTAMP:20260628T134203
CREATED:20200213T001835Z
LAST-MODIFIED:20200213T001835Z
UID:6763-1584007200-1584014400@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Meet & Greet
DESCRIPTION:Even een pauze nodig? Misschien zit je thuis te werken of heb je net de boodschappen binnen. Kom gezellig langs voor een kop koffie of thee.\nLaat je verrassen door andere buren die net als jij even binnenlopen!\nKokmeeuw 2 | 10.00 – 12.00 uur \nVandaag praten we ook na over de film ‘De beentjes van Sint Hildegard‘ waar een groepje mensen afgelopen dinsdag naartoe is geweest. Maar iedereen is sowieso welkom.
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/meet-greet-11-3/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T100000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T120000
DTSTAMP:20260628T134203
CREATED:20200213T001835Z
LAST-MODIFIED:20200302T154251Z
UID:4144-1584007200-1584014400@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Meet & Greet
DESCRIPTION:Even een pauze nodig? Misschien zit je thuis te werken of heb je net de boodschappen binnen. Kom gezellig langs voor een kop koffie of thee.\nLaat je verrassen door andere buren die net als jij even binnenlopen!\nKokmeeuw 2 | 10.00 – 12.00 uur \nVandaag praten we ook na over de film ‘De beentjes van Sint Hildegard‘ waar een groepje mensen afgelopen dinsdag naartoe is geweest. Maar iedereen is sowieso welkom.
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/meet-greet-11/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T180000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T213000
DTSTAMP:20260628T134203
CREATED:20200213T000829Z
LAST-MODIFIED:20200213T000829Z
UID:6760-1584036000-1584048600@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Wijkkamer Diner
DESCRIPTION:Zin in een uitgebreid drie-gangen-diner dat met liefde wordt bereid door onze koks?\nVandaag wordt de tafel verzorgd door Fatma Eryilmaz. Gastvrouw is Betty Jongerius.\nWe nodigen je van harte uit om eens mee te eten! Neem gerust een gast mee die niet in de wijk woont. Iedereen is van harte welkom. \nPrijzen: € 7\,50 leden  € 10\,- niet leden. Drankjes worden apart afgerekend. Contant betalen.\nOpgave: activiteiten@bosmanpfauth.nl | 18.00 – 21.30u. | Kokmeeuw 2 \n \nBeste buur van de Gorzen\,\n\nVoor dit wijkdiner nodigen we juist jullie als bewoners van de Gorzen uit. Er zijn de laatste tijd behoorlijk wat nieuwe mensen komen wonen in onze straat en daarom lijkt het ons heel gezellig om tijdens dit uitgebreide drie gangen diner elkaar weer eens uitgebreid te ontmoeten\, én kennis te maken!\nDe maaltijd is voor alle leeftijden. Je kunt lang blijven hangen maar ook wat eerder vertrekken als dat je beter uitkomt. \nMartijn Kraa (Gorzen 4) en Anne Marie Kouwenhoven (Gorzen 19) \n  \n  \n  \n 
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/wijkkamer-diner-4/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T180000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T213000
DTSTAMP:20260628T134203
CREATED:20200213T000829Z
LAST-MODIFIED:20200301T144813Z
UID:4138-1584036000-1584048600@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Wijkkamer Diner
DESCRIPTION:Zin in een uitgebreid drie-gangen-diner dat met liefde wordt bereid door onze koks?\nVandaag wordt de tafel verzorgd door Fatma Eryilmaz. Gastvrouw is Betty Jongerius.\nWe nodigen je van harte uit om eens mee te eten! Neem gerust een gast mee die niet in de wijk woont. Iedereen is van harte welkom. \nPrijzen: € 7\,50 leden  € 10\,- niet leden. Drankjes worden apart afgerekend. Contant betalen.\nOpgave: activiteiten@buurkrachtalandsbeek.nl | 18.00 – 21.30u. | Kokmeeuw 2 \n \nBeste buur van de Gorzen\,\n\nVoor dit wijkdiner nodigen we juist jullie als bewoners van de Gorzen uit. Er zijn de laatste tijd behoorlijk wat nieuwe mensen komen wonen in onze straat en daarom lijkt het ons heel gezellig om tijdens dit uitgebreide drie gangen diner elkaar weer eens uitgebreid te ontmoeten\, én kennis te maken!\nDe maaltijd is voor alle leeftijden. Je kunt lang blijven hangen maar ook wat eerder vertrekken als dat je beter uitkomt. \nMartijn Kraa (Gorzen 4) en Anne Marie Kouwenhoven (Gorzen 19) \n  \n  \n  \n 
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/wijkkamer-diner/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T180000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20200312T213000
DTSTAMP:20260628T134203
CREATED:20200213T000829Z
LAST-MODIFIED:20200213T000829Z
UID:6449-1584036000-1584048600@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Wijkkamer Diner
DESCRIPTION:Zin in een uitgebreid drie-gangen-diner dat met liefde wordt bereid door onze koks?\nVandaag wordt de tafel verzorgd door Fatma Eryilmaz. Gastvrouw is Betty Jongerius.\nWe nodigen je van harte uit om eens mee te eten! Neem gerust een gast mee die niet in de wijk woont. Iedereen is van harte welkom. \nPrijzen: € 7\,50 leden  € 10\,- niet leden. Drankjes worden apart afgerekend. Contant betalen.\nOpgave: activiteiten@bosmanpfauth.nl | 18.00 – 21.30u. | Kokmeeuw 2 \n \nBeste buur van de Gorzen\,\n\nVoor dit wijkdiner nodigen we juist jullie als bewoners van de Gorzen uit. Er zijn de laatste tijd behoorlijk wat nieuwe mensen komen wonen in onze straat en daarom lijkt het ons heel gezellig om tijdens dit uitgebreide drie gangen diner elkaar weer eens uitgebreid te ontmoeten\, én kennis te maken!\nDe maaltijd is voor alle leeftijden. Je kunt lang blijven hangen maar ook wat eerder vertrekken als dat je beter uitkomt. \nMartijn Kraa (Gorzen 4) en Anne Marie Kouwenhoven (Gorzen 19) \n  \n  \n  \n 
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/wijkkamer-diner-3/
END:VEVENT
END:VCALENDAR