BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Buurkracht Alandsbeek - ECPv5.14.2.1//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Buurkracht Alandsbeek
X-ORIGINAL-URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
X-WR-CALDESC:Evenementen voor Buurkracht Alandsbeek
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-Robots-Tag:noindex
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Amsterdam
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20200329T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20201025T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20201203T174500
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20201203T200000
DTSTAMP:20260627T121312
CREATED:20201127T215833Z
LAST-MODIFIED:20201127T215833Z
UID:4982-1607017500-1607025600@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Aanschuiftafel
DESCRIPTION:Eet gezellig mee! \nDeze herfst en winter kiezen we voor een wat aangepaste Aanschuiftafel.\nOm goed afstand tot elkaar te houden eten we met maximaal 8 mensen.\nHet accent zal wat minder liggen op een ‘uitgebreid diner’ en meer op gewoon gezellig samen eten. Neem een vest mee want we ventileren. Bij lopen een mondkapje dragen. \nSamen eten is leuker dan alleen. Je kunt lekker bijpraten en alles smaakt vaak beter in gezelschap. Samen eten betekent bij ons ook dat we samen afruimen en de boel weer netjes achter laten. Ook wat betreft het voorbereiden van de maaltijden vinden we het leuk als deelnemers soms meehelpen.\n\nWanneer: Wisselend op donderdag of vrijdag. Bekijk voor data de agenda.\nAdres: Wijkkamer Alandsbeek\, Kokmeeuw 2\nTijd: We ontvangen jullie graag vanaf 17.45 uur en gaan om 18.00 uur aan tafel.  Rond 19.30 uur zijn we waarschijnlijk klaar met eten zodat je eventueel nog iets anders kunt doen die avond.\nDenk aan: mondkapje en vest/jasje\nPrijs: € 7\,50 leden\, € 10\,- niet leden (exclusief dranken).\nOpgave verplicht: activiteiten@buurkrachtalandsbeek.nl
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/aanschuiftafel-9/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20201203T174500
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20201203T200000
DTSTAMP:20260627T121312
CREATED:20201127T215833Z
LAST-MODIFIED:20201127T215833Z
UID:6516-1607017500-1607025600@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Aanschuiftafel
DESCRIPTION:Eet gezellig mee! \nDeze herfst en winter kiezen we voor een wat aangepaste Aanschuiftafel.\nOm goed afstand tot elkaar te houden eten we met maximaal 8 mensen.\nHet accent zal wat minder liggen op een ‘uitgebreid diner’ en meer op gewoon gezellig samen eten. Neem een vest mee want we ventileren. Bij lopen een mondkapje dragen. \nSamen eten is leuker dan alleen. Je kunt lekker bijpraten en alles smaakt vaak beter in gezelschap. Samen eten betekent bij ons ook dat we samen afruimen en de boel weer netjes achter laten. Ook wat betreft het voorbereiden van de maaltijden vinden we het leuk als deelnemers soms meehelpen.\n\nWanneer: Wisselend op donderdag of vrijdag. Bekijk voor data de agenda.\nAdres: Wijkkamer Alandsbeek\, Kokmeeuw 2\nTijd: We ontvangen jullie graag vanaf 17.45 uur en gaan om 18.00 uur aan tafel.  Rond 19.30 uur zijn we waarschijnlijk klaar met eten zodat je eventueel nog iets anders kunt doen die avond.\nDenk aan: mondkapje en vest/jasje\nPrijs: € 7\,50 leden\, € 10\,- niet leden (exclusief dranken).\nOpgave verplicht: activiteiten@bosmanpfauth.nl
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/aanschuiftafel-9-2/
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20201203T174500
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20201203T200000
DTSTAMP:20260627T121312
CREATED:20201127T215833Z
LAST-MODIFIED:20201127T215833Z
UID:6827-1607017500-1607025600@buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl
SUMMARY:Aanschuiftafel
DESCRIPTION:Eet gezellig mee! \nDeze herfst en winter kiezen we voor een wat aangepaste Aanschuiftafel.\nOm goed afstand tot elkaar te houden eten we met maximaal 8 mensen.\nHet accent zal wat minder liggen op een ‘uitgebreid diner’ en meer op gewoon gezellig samen eten. Neem een vest mee want we ventileren. Bij lopen een mondkapje dragen. \nSamen eten is leuker dan alleen. Je kunt lekker bijpraten en alles smaakt vaak beter in gezelschap. Samen eten betekent bij ons ook dat we samen afruimen en de boel weer netjes achter laten. Ook wat betreft het voorbereiden van de maaltijden vinden we het leuk als deelnemers soms meehelpen.\n\nWanneer: Wisselend op donderdag of vrijdag. Bekijk voor data de agenda.\nAdres: Wijkkamer Alandsbeek\, Kokmeeuw 2\nTijd: We ontvangen jullie graag vanaf 17.45 uur en gaan om 18.00 uur aan tafel.  Rond 19.30 uur zijn we waarschijnlijk klaar met eten zodat je eventueel nog iets anders kunt doen die avond.\nDenk aan: mondkapje en vest/jasje\nPrijs: € 7\,50 leden\, € 10\,- niet leden (exclusief dranken).\nOpgave verplicht: activiteiten@bosmanpfauth.nl
URL:https://buurkrachtalandsbeek.bosmanpfauth.nl/agenda/aanschuiftafel-9-3/
END:VEVENT
END:VCALENDAR